مشاوره و اجرای پرسنال برندینگ

مشاوره پرسنال برندینگ

در حوزه برندینگ مفاهیم مختلفی وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها، مشاوره پرسنال برندینگ است. در صورتی که می خواهید کار برند سازی خود را با موفقیت بیشتری به پیش ببرید باید به صورت دقیق تر با این اصطلاح آشنا شوید. برای آن که بدانید برند سازی شخصی یعنی چه و استفاده از مشاوره پرسنال برندینگ چه مزایایی را برای شما به دنبال دارد، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

مشاوره مدیر عامل

برند سازی شخصی چیست؟

همانطور که گفتم یکی از مفاهیم مهم در حوزه برندینگ، برند سازی شخصی یا Personal Branding می باشد. همه فعالیت ها و فرآیند هایی که من انجام می دهم تا در حول اسم یا شغل شما یک نشانه، علامت یا مارک ساخته بشود، برندسازی شخصی یا پرسنال برندینگ نام دارد.

برند سازی شخصی چیست؟
مشاوره برند سازی شخصی

با مشاوره پرسنال برندینگ چه مزیت هایی نصیب شما می شود؟

با به کارگیری توصیه هایی که در مشاوره برند سازی شخصی به شما ارائه می دهم، مزیت های زیادی را کسب می کنید. در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • با کمک مشاوره برند سازی شخصی می توانید اعتماد مخاطبان بیشتری را جلب نمایید. در اینجا راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار می دهم.
  • با این کار، شما را در رسانه های مختلف معروف می کنم.
  • مخاطبان و مشتریان بیشتری برای کسب و کارتان جذب می کنم.
  • شبکه مخصوص خودتان را ایجاد می کنم.
  • مشورت های لازم را به شما ارائه می دهم تا بتوانید قیمت گذاری بهتری برای محصولات و خدمات تان داشته باشید.

برای دستیابی به تمامی این مزیت های عالی باید از مشاوره پرسنال برندینگ فردی با تخصص من استفاده کنید.

برند هایی که افتخار همکاری با آنها را داشتم

چرا باید به مشاوره پرسنال برندینگ اهمیت بدهید؟

اهمیت پرسنال برندینگ آن جا مشخص می شود که بدانید شما با کمک مارک، علامت یا نشانه با مشتریان تان ارتباط برقرار می کنید. به همین خاطر من به شما راهنمایی ها و مشورت های لازم را ارائه می دهم تا بتوانید به کمک برندی که دارید، شخصیت و هویت مستقلی در کسب و کارتان داشته باشید و آن را به همه افرادی که با کار شما در ارتباط هستند، نشان دهید. با این کار، همه افرادی که به دانش و محصولات شما احتیاج دارند، خیلی سریع با شما مرتبط می شوند و همین مسئله باعث معروف شدن کسب و کارتان خواهد شد.

بازاریابی نوین
مشاوره پرسنال برندینگ در تهران و کرج

تفاوت برند و نام تجاری

شاید بسیاری از افراد برند و نام تجاری را با یکدیگر اشتباه بگیرند و یا این که آن ها را هم معنی بدانند در صورتی که این طور نیست. برند می تواند در برگیرنده نام تجاری هم باشد اما نام تجاری به تنهایی معنای برند را نمی دهد. می توان گفت که برند نماد یک کسب و کار محسوب می شود و تمامی اعتبارات یک شخص یا مجموعه تجاری را در بر می گیرد. برند مانند ماهیت و شخصیت یک تجارت به حساب می آید. پس با این تعریف می توان فهمید که همه ی کسب و کار ها نام تجاری دارند، اما ممکن است تمامی آن ها برند نداشته باشند.

نظرات مشتریان من

در طی چندین سال همکاری که با آقای مرادی داشتم به جرات میتونم بگم اتفاقات
خیلی خوبی در مسیر کاریم رقم خورده که باعث رشد چشمگیر مجموعه ام در این مدت زمان شده. همیشه موفق و سلامت
باشید.
مشتری شماره یک
مدیریت: آقای عظیمی
کارخانه وان و جکوزی لادُر
آشنایی و همکاری با آقای مرادی نقش بسزایی در موفقیت کسب و کارم ایفا کرد.
ایشون همیشه بادقت و توجه به تمام جنبه ها و جزئیات، در گرفتن تصمیم درست و به موقع و برداشتن بهترین قدم همراه
من بوده اند.
مشتری شماره یک
مدیریت: آقای امیدی پور
تولیدکننده درب و پنجره ری نو
بنده افتخار همکاری با آقای مرادی در بخش های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی
مدرن رو داشتم و واقعا از این تصمیم خودم راضی هستم چون تأثیرش در کسب و کارم کاملا ملموس و آشکار بود. با تشکر
مشتری شماره یک
مدیریت: آقای جهانگیری
گروه تولیدی آماد سیستم

پرسنال برندینگ چه اهمیتی دارد؟

برای یک کسب و کار پرسنال برندینگ می تواند مزایای زیادی داشته باشد که در ادامه به چند مورد آن می پردازیم.

  • به کمک پرسنال برندینگ می توانید کسب و کار خود را از بقیه، متمایز نمایید. در دنیای امروز کسب مدارک تحصیلی و گواهینامه های مختلف آسان تر از قبل شده و همین امر باعث ایجاد رقابت زیاد بین کسب و کار ها شده است در این صورت است که شما می توانید برای تمایز کار خود با کسانی که کار مشابه شما را دارند، از پرسنال برندینگ استفاده نمایید.
  • به وسیله پرسنال برندینگ حرفه ای می توانید اعتماد مشتریان را جلب کنید و با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت، وفاداری آن ها را نسبت به خود حفظ نمایید و به مرور زمان، درآمد خود را افزایش دهید.
  • پرسنال برندینگ از شما یک چهره انسانی می سازد. در این صورت مخاطب می داند که طرف مقابل او، یک فرد است در نتیجه ارتباط بهتری می تواند با او برقرار نماید و حس خوبی را در او ایجاد کند.
  • در صورتی که پرسنال برندینگ به صورت دقیق انجام شود هزینه های جذب مشتری شما کاهش می یابد زیرا مخاطبان سعی می کنند خودشان به دنبال شما بیایند.
تفاوت برند و نام تجاری
نحوه همکاری مشاور مدیر عامل در کرج

چه زمانی پرسنال برندینگ اتفاق می افتد؟

پرسنال برندینگ یک فرآیند است که ابتدا و انتها ندارد و نمی توان گفت دقیقا چه زمانی کار برند سازی شما به پایان می رسد. شما همیشه در تلاش برای برند سازی خواهید بود و در این راه در هر دوره ای مجبور می شوید فعالیت های خاصی را انجام دهید اما تمامی تلاش ها و فعالیت های شما در راستای هدف برند سازی شخصی معطوف خواهد بود.

۷ مرحله مهم در برند سازی شخصی که توسط من انجام می شود.

برای آن که بتوانم برای کسب و کارتان پرسنال برندینگ را انجام دهم ۷ مرحله مهم را پشت سر می گذارم. این مراحل را در ادامه ذکر می کنم:

۱-یک مبنا و اساس برای شما می سازم.

مرحله اول برای آن که بتوانم برند مخصوص شما را بسازم این است که یک مبنا و اساس برای شما ایجاد کنم. در این صورت می توانید با اطمینان کامل، کسب و کارتان را بر اساس این مبنا توسعه بدهید. در واقع من به کمک این فرآیند سعی می کنم خود واقعی کسب و کارتان را به دیگران نشان دهم زیرا قرار نیست ذهن بقیه را از واقعیت منحرف کنیم.

۲-مخاطبان هدفتان را انتخاب می کنم.

شما برای موفقیت در کارتان نیاز دارید به خوبی مخاطبان هدفتان را شناسایی کنید. در غیر این صورت درصد زیادی از تلاش و هزینه هایی که می کنید به هدر می رود. من به شما کمک می کنم به درستی این مرحله را پشت سر بگذارید.

۳-برای مخاطبان هدفتان یک پیشنهاد عالی مطرح می کنم.

شما برای آن که بتوانید بر اساس برند سازی که انجام می دهید به سود خوبی دست پیدا کنید باید بتوانید پیشنهاداتی به آن ها بدهید که نتوانند آن را نادیده بگیرند. در این جا من ایده های خوبی برایتان دارم.

۴-وب سایت شخصی شما را بهینه سازی می کنم.

برای برندسازی شخصی، شما باید حضور فعالی در شبکه ها و رسانه های اجتماعی و … داشته باشید. من با ایجاد یک وب سایت شخصی برای شما و بهینه سازی آن توسط یک تیم مجرب و متخصص، مخاطبان هدفتان را به مشتری تبدیل می کنم.

۵-یک استراتژی محتوایی ارائه می دهم.

شما به جای آن که دائم به مخاطبان اعلام کنید می توانید به آن ها کمک کنید باید مطالبی که نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهید. در اینجا ارائه یک محتوای مفید و ارزشمند بسیار تاثیرگذار است. به همین دلیل من سعی می کنم یک استراتژی محتوایی قدرتمند برای شما تنظیم نمایم.

۶-برای دیده شدن شما، یک استراتژی تنظیم می کنم.

برای آن که محتوای مورد نظرتان را بیشتر در معرض دید مخاطبان قرار دهید باید یک استراتژی دقیق داشته باشید. در این مرحله من به شما کمک می کنم تا در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و تعداد افراد بیشتری را به کارتان جذب نمایید.

۷-تمامی نکات برندسازی را برای شما اجرا می کنم.

در پرسونال برندینگ نکات مختلفی وجود دارد که شاید در نگاه اول بی اهمیت به نظر برسند اما تاثیر زیادی بر ذهن مخاطب دارند. از جمله این نکات، توجه به ظاهر خودتان، کارمندان، محیطی که در آن فعالیت می کنید و … است. با رعایت این نکات ساده می توانید در ذهن مخاطب ماندگار شوید.

 آیا پرسنال برندینگ زود بازده است؟

شما باید توجه داشته باشید که به فرآیند برند سازی نباید به عنوان یک فعالیت مقطعی نگاه کنید، بلکه باید به صورت استراتژیک، همیشه بخشی از هزینه، انرژی و منابع خود را به آن اختصاص دهید. از آن جایی که برند سازی فرآیندی زود بازده نمی باشد شما باید همیشه تلاش خود را در این راه داشته باشید و به مرور زمان و در بلند مدت برند خود را بسازید و پس از آن، به مراقبت و حفاظت از آن بپردازید.

ویژگی ها و اصول پرسنال برندینگ

ترویج و توسعه یک پلتفرم اختصاصی:

اجرای پرسنال برندینگ به یک پلتفرم اختصاصی و ویژه نیاز دارد. با این پلتفرم می توانید برند خود را به دیگران معرفی کنید و به کمک آن، کسب و کار خود را تبلیغ نمایید. در این راه شما می توانید با توجه به تشخیص خودتان، ابزار ها و سیستم های مورد نیازتان را شناسایی کنید. عده ای به دنبال راه اندازی وب سایت هستند و در چند سال اخیر اکثر افراد برای ایجاد ارتباطی سریع و راحت با مخاطبان خود از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

تمرکز بر روی ارزش ها و قابلیت ها:

مانند راه اندازی هر تجارت و کسب و کاری، بازاریابی به کمک پرسنال برندینگ نیز با یافتن توانایی هایتان شروع می شود. ویژگی ها و توانایی هایی که دارید عامل موفقیت و پیروزی شما خواهند بود. به همین دلیل شما باید بر روی ویژگی هایی از خود تمرکز کنید که شما را از سایرین متمایز می نماید.

تعیین اولویت ها:

ایجاد یک پرسنال برندینگ بر پایه تلاش و حرکت در راستای اهداف از قبل تعیین شده است. واضح است که اهداف اصلی در هر برند تجاری فروش بیشتر، توسعه و رونق کسب و کار و افزایش درآمد است. در این راستا شما باید اهداف خود را اولویت بندی نمایید و بیشتر تصمیمات خود را متمرکز بر آن ها کنید.

سعی کنید خودتان باشید:

شاید این جمله انگیزشی را بسیار شنیده باشید، اما در ایجاد پرسنال برندینگ همین جمله تکراری که ” خودتان باشید” اهمیت بسیار زیادی دارد. همین جمله و اجرای آن می تواند عامل شکست و یا پیروزی بسیاری از تجارت ها باشد. طبق این جمله شما باید با فکر، ایده ها و بر مبنای توانایی ها و ویژگی های خودتان رشد کرده و کسب و کارتان را توسعه ببخشید. البته می توانید از افراد موفق هم الگو برداری نمایید اما هرگز نباید کار کسی را کپی کنید.

تلاش کنید:

بعد از شناسایی توانایی های خودتان و تعیین اولویت ها و سایر کارهای لازم، اکنون باید برای ایجاد پرسنال برندینگ خود تلاش کنید. در این راه باید اطلاعات جدید کسب کنید و از ابزار های جدیدی که تکنولوژی در اختیارتان قرار داده است نهایت استفاده را کنید. طراحی وب سایت، مقاله نویسی، تهیه ویدئو و پادکست، ایجاد صفحه و فعالیت در شبکه های مجازی و … از جمله کارهایی که می توانید برای برندسازی شخصی خود انجام دهید.

اعتماد مخاطب را جلب کنید:

شما باید تلاش کنید با مخاطبان خود ارتباط داشته باشید. با کمک بیان خاطرات زندگی خود، بیان پشت صحنه کارهایتان، بیان خوشی ها و سختی هایی که تا اکنون تحمل کرده اید می تواند تا حد زیادی اعتماد مخاطب را به شما جلب کند. مخاطبان دوست دارند سرگذشت افراد موفق را بدانند و از راز موفقیت آن ها سر دربیاورند. شما می توانید در قالب خاطره این اطلاعات را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید و حس اعتماد را در آن ها زیاد کنید.

شما باید هر روز به دنبال کسب مطالب جدید در این راه باشید و با توجه به نوع کسب و کاری که دارید و از طریق آزمون و خطا، راه اجرای پرسنال برندینگ خود را پیدا کنید.

برای مشاوره با تیم من همین حالا تماس بگیرید

اگر برای تغییر روش های قدیمی و آپدیت کردن کسب و کارتون آماده اید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

تماس با من

مشاوره

ثبت اطلاعات جهت مشاوره

ثبت اطلاعات

"*" indicates required fields