مشاوره بازاریابی و مارکتینگ

مشاوره بازاریابی و مارکتینگ

با توسعه کسب و کارهای جدید برای خیلی از افراد سوال است که مشاوره مارکتینگ و بازاریابی به چه معناست و چه حوزه ای را در بر می گیرد. اگر شما نیز صاحب یک کسب و کار هستید و می خواهید پیشرفت قابل توجهی در کار خود ایجاد کنید حتما به یک مشاور بازاریابی احتیاج دارید به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با کار مشاور مارکتینگ، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

مشاوره مدیر عامل

تخصص من یعنی مشاور بازاریابی به چه معناست؟

در گذشته بازار، روند ثابت و قابل پیش بینی داشته است به همین دلیل کسب و کار ها به راحتی به فعالیت خود ادامه می دادند و با تلاش بیشتر می توانستند جایگاه خود را بهبود ببخشند. اما امروزه فعالیت کسب و کارها به همین سادگی نیست.

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید من با تحقیقات و بررسی هایی که از بازار انجام می دهم به شما کمک می کنم به استراتژی های بازاریابی نوین دست پیدا کنید و به کمک آن ها فعالیت خود را بهبود ببخشید و در آخر تحلیل و ارزیابی صحیحی از بازار به دست بیاورید. من با فعالیت هایی که انجام می دهم راهنمایی های لازم و صحیح را برای بهبود تجارت شما در اختیارتان قرار می دهم. ارائه تمامی این راهنمایی ها به معنای مشاوره مارکتینگ و بازاریابی می باشد.

مشاوره مارکتینگ
خدمات مشاوره بازاریابی

من در چه زمینه هایی به کسب و کار شما کمک می کنم؟

من به عنوان مشاور مارکتینگ، با تخصص و دانشی که دارم تمام راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهم تا بتوانید فعالیت شرکت خود را در مسیر صحیح قرار دهید و جایگاه خود را در بازار پیدا کنید. در این صورت می توانید به درآمد و سود خوبی دست پیدا کنید. به طور کلی می توانم در ۷ فعالیت مهم به شرکت شما کمک کنم:

  1. تحلیل و بررسی: موارد و سرفصل های بازاریابی را تحلیل و بررسی می کنم تا با این کار، برند و نام تجاری شرکت شما را در بازارهای هدف تثبیت نمایم.
  2. شناخت بازار: با استفاده از شیوه های مختلف تحقیقاتی، تحقیقات بازار را به شما ارائه می دهم.
  3. انتخاب روش بازاریابی: درباره روش های مختلف بازاریابی با شما بحث و گفتگو می کنم تا بتوانیم بهترین گزینه را متناسب با نیاز شرکت تان انتخاب کنیم. بعد از آن در اجرا و پیاده سازی آن روش به شما کمک خواهم کرد.
  4. شناخت مشتری: به شما کمک می کنم تا با شناخت مشتریان خود، فرآیند جذب مشتری را طراحی کنید تا طبق آن بتوانید مشتریان بیشتری جذب کرده و آن ها را حفظ نمایید.
  5. توسعه محصول: برای توسعه محصول و خدمات شرکت، فعالیت های لازم را انجام می دهم.
  6. کمک به سود دهی بیشتر: برنامه ریزی های دقیقی را برای بهبود عملکرد و بازگشت سرمایه به شرکت تان طراحی می کنم.
  7. یافتن ظرفیت های شرکت: با تحلیل و بررسی حرفه ای بازار، سعی می کنم پتانسیل شرکت شما را برای بهبود جایگاهی که دارد، پیدا و اجرا کنم.

برند هایی که افتخار همکاری با آنها را داشتم

چرا کسب و کارتان به مشاوره مارکتینگ و بازاریابی احتیاج دارد؟

همه آرزو دارند در فعالیتی که انجام می دهند بهترین باشند اما زمان عمل که می رسد، تلاشی برای آن نمی کنند. نکته مهم برای آن که بتوانید در کسب و کار خود موفق باشید این است که تمامی فعالیت های خود را اصولی پیش ببرید. اینجاست که به یک مشاور متخصص و با تجربه احتیاج دارید.

من با دانشی که در زمینه مارکتینگ و بازاریابی دارم می توانم بازار حوزه فعالیت شما را به خوبی رصد کنم، مشتریان بالقوه و فعلی شما را بررسی کنم، بهترین روش های بازاریابی برای کسب و کار شما را بررسی کنم و استراتژی های لازم برای اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شما را طراحی کنم. با تمامی این فعالیت ها و راهنمایی هایی که من در حین مشاوره بازاریابی در اختیار شما قرار می دهم، کسب و کار شما حتما به موفقیت مطلوب تان خواهد رسید.

خدمات مشاوره مارکتینگ
کدام کسب و کارها باید از مشاوره های من کمک بگیرند

کدام کسب و کارها باید از مشاوره های من کمک بگیرند؟

شاید تا به حال فکر می کردید که فقط کسب و کار ها و شرکت های بزرگ اند که به مشاور مارکتینگ احتیاج دارند در صورتی که این گونه نیست. همه کسب و کارها حتی مشاغل کوچک نیز اگر می خواهند در حوزه فعالیت خود پیشرفت کنند نیاز به مشاوره بازاریابی دارند. در صورتی که شما نیز دارای یک فعالیت تجاری چه کوچک و چه بزرگ هستید و می خواهید تغییری در وضعیت کاری خود ایجاد نمایید، من آماده ام تا با تخصصی که دارم تجارت شما را توسعه و رونق بدهم.

نظرات مشتریان من

در طی چندین سال همکاری که با آقای مرادی داشتم به جرات میتونم بگم اتفاقات
خیلی خوبی در مسیر کاریم رقم خورده که باعث رشد چشمگیر مجموعه ام در این مدت زمان شده. همیشه موفق و سلامت
باشید.
مشتری شماره یک
مدیریت: آقای عظیمی
کارخانه وان و جکوزی لادُر
آشنایی و همکاری با آقای مرادی نقش بسزایی در موفقیت کسب و کارم ایفا کرد.
ایشون همیشه بادقت و توجه به تمام جنبه ها و جزئیات، در گرفتن تصمیم درست و به موقع و برداشتن بهترین قدم همراه
من بوده اند.
مشتری شماره یک
مدیریت: آقای امیدی پور
تولیدکننده درب و پنجره ری نو
بنده افتخار همکاری با آقای مرادی در بخش های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی
مدرن رو داشتم و واقعا از این تصمیم خودم راضی هستم چون تأثیرش در کسب و کارم کاملا ملموس و آشکار بود. با تشکر
مشتری شماره یک
مدیریت: آقای جهانگیری
گروه تولیدی آماد سیستم

برای مشاوره با تیم من همین حالا تماس بگیرید

اگر برای تغییر روش های قدیمی و آپدیت کردن کسب و کارتون آماده اید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

تماس با من

مشاوره

ثبت اطلاعات جهت مشاوره

ثبت اطلاعات

"*" indicates required fields