مشاوره و اجرای دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

همه کسانی که در زمینه بازاریابی دیجیتال فعالیت دارند، اهداف درآمدی مشخصی دارند اما به همه آن چیزی که می خواهند نمی رسند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید حتما به مشاوره دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارید. برای آن که اطلاعات بیشتری درباره این موضوع به دست بیاورید و با وظایف مشاور بازاریابی دیجیتال آشنا شوید ادامه این مقاله را از دست ندهید.

مشاوره مدیر عامل

من به عنوان مشاور بازاریابی دیجیتال دقیقا چه کاری انجام می دهم؟

Digital Marketing Consultant یا مشاور بازاریابی دیجیتال کسی است که اطلاعات لازم را در حوزه دیجیتال مارکتینگ دارد و می تواند راهنمایی ها و مشورت های لازم را به افرادی که در این زمینه فعالیت و کسب و کاری دارند، ارائه دهد. من به عنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ این توانایی را دارم تا استراتژی های لازم در زمینه بازاریابی و تبلیغات را برای کسب و کار شما پیاده سازی کنم و شما را به موفقیت برسانم. من با دانشی که دارم سعی می کنم مشتریان فعلی شما را حفظ کنم و بر تعداد آن ها بیفزایم تا کمک بزرگی برای به موفقیت رساندن شما انجام داده باشم.

مشاوره بازاریابی دیجیتال
هزینه جلسات مشاوره بازاریابی دیجیتال

۴ دلیل مهم برای استفاده از مشاوره های من در زمینه دیجیتال مارکتینگ

حتما شما تاکنون راه های مختلفی را برای اهداف خود در پیش گرفته اید که بعضی از آن ها نتیجه داده و بعضی از آن ها نتیجه مثبتی برای شما نداشته است. این یعنی شما به فردی با تخصص من نیاز دارید. اگر هنوز هم متقاعد نشدید در ادامه ۴ دلیل مهم را ذکر می کنم که نشان می دهد چرا به مشورت های من در کسب و کارتان احتیاج دارید.

  1. افق دید وسیع تر: یکی از دلایل مهم برای استخدام یک مشاور بازاریابی آنلاین، دریافت دیدگاه بیرونی است. یعنی من می توانم مسائل مربوط به کسب و کارتان را با وضوح و دقت بیشتری ببینم و آن ها در راستای پیشرفت کاری شما هدایت کنم.
  2. بازاریابی قوی تر: من به شما کمک می کنم در همه مواردی که به بازاریابی مربوط می شود مانند سئو، شبکه های اجتماعی، تبلیغات و … استراتژی و فعالیت های دقیقی داشته باشید تا در انرژی و هزینه هایتان صرفه جویی کنید.
  3. استراتژی زمان بندی: برای یک کسب وکار، زمان حکم پول و سرمایه را دارد. من به شما کمک می کنم مشکلات کاری خود را سریع تر پیدا کرده و با راه حل هایی که ارائه می دهم در کمترین زمان ممکن و به بهترین شیوه، آن ها را برطرف کنید و این یعنی صرفه جویی در زمان.
  4. مدیریت هزینه ها: من تمامی دانش خود را به کار می گیرم تا هزینه های شما را مدیریت کنم و بر روی فعالیت های سودآور در حوزه کاری شما تمرکز کنم. در آخر با شاخص های عملکرد، میزان سودآوری را بررسی می کنم.

برند هایی که افتخار همکاری با آنها را داشتم

بازاریابی نوین یا سنتی؟ کدام یک برای شما مناسب است؟

در بازاریابی سنتی از ابزارهایی مانند روزنامه، آگهی، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، تبلیغات چاپی، بیلبوردها و … استفاده می شود. هزینه این نوع بازاریابی زیاد است و مخاطبان هدف را مورد توجه قرار نمی دهد در نتیجه در بعضی اوقات نمی توان به نتیجه دلخواه دست پیدا کرد. همچنین در این روش بازاریابی نتایج به دست آمده قابل تحلیل و بررسی نیست و چون تمرکز بر روی مخاطبان هدف نیست، برندسازی اتفاق نمی افتد.

در بازاریابی نوین یا دیجیتال با کمک سئو، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات کلیکی و … اهداف مورد نظر به دست می آیند. من با بررسی کسب و کار شما و مخاطبان هدف تان، بازاریابی مناسب شما را تنظیم می کنم تا از صرف هزینه در قسمت های نامناسب جلوگیری شود. در این صورت شما را سریع تر به مقصد می رسانم و در حین کار روند پیشرفت را بررسی و تحلیل می کنم.

بازاریابی نوین
مسئولیت های مشاور مدیر عامل

من بهترین نوع بازاریابی را برای کسب و کارتان پیشنهاد می کنم.

من برای آن که بتوانم بازاریابی مناسب را برای شما انتخاب کنم ابتدا کسب و کار شما را بررسی کرده و اهداف کاری شما را در نظر می گیرم. به عنوان مثال جامعه هدف شما را مشخص می کنم و تبلیغات مناسب آن ها را در نظر می گیرم. سپس با بررسی رفتار آن ها، نواقص و ایرادات را برطرف می کنم. در این صورت بسیاری از هزینه های اضافی شما حذف خواهد شد. با به دست آوردن این نتیجه می توان گفت که بازاریابی دیجیتال برای فعالیت شما مناسب است. البته برای برخی از کسب و کارها بازاریابی سنتی هم جواب می دهد زیرا اگر غیر از این بود در چند سال اخیر، این روش بازاریابی کلا فراموش می شد.

نظرات مشتریان من

در طی چندین سال همکاری که با آقای مرادی داشتم به جرات میتونم بگم اتفاقات
خیلی خوبی در مسیر کاریم رقم خورده که باعث رشد چشمگیر مجموعه ام در این مدت زمان شده. همیشه موفق و سلامت
باشید.
مشتری شماره یک
مدیریت: آقای عظیمی
کارخانه وان و جکوزی لادُر
آشنایی و همکاری با آقای مرادی نقش بسزایی در موفقیت کسب و کارم ایفا کرد.
ایشون همیشه بادقت و توجه به تمام جنبه ها و جزئیات، در گرفتن تصمیم درست و به موقع و برداشتن بهترین قدم همراه
من بوده اند.
مشتری شماره یک
مدیریت: آقای امیدی پور
تولیدکننده درب و پنجره ری نو
بنده افتخار همکاری با آقای مرادی در بخش های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی
مدرن رو داشتم و واقعا از این تصمیم خودم راضی هستم چون تأثیرش در کسب و کارم کاملا ملموس و آشکار بود. با تشکر
مشتری شماره یک
مدیریت: آقای جهانگیری
گروه تولیدی آماد سیستم

۹ کاری که من برای کسب و کارتان انجام می دهم.

من به عنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ وظایفی دارم که در ادامه به ۹ مورد از مهم ترین آن ها اشاره می کنم.

  1. استراتژی بازاریابی: با کمک استراتژی بازاریابی یک نقشه راه برای همه کمپین هایی که راه اندازی می کنم، در اختیار خواهم داشت. بر اساس این استراتژی اطلاعات لازم درباره منابع موجود، جدول زمانی برای تجزیه و تحلیل نتایج، کانال های بازاریابی، بخش های مخاطبان هدف، ترکیب کانال ها و روش های دسترسی آن ها را در اختیار دارم.
  2. برند سازی: برند چیزی فراتر از لوگوی کسب و کار شماست. من تمام تلاش خود را می کنم تا هویت و شخصیتی منحصر بفرد برای کسب و کار شما ایجاد کنم تا مشتریان، شما را با آن بشناسند و در ذهن بسپارند.
  3. برنامه ریزی محتوا: من به عنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ یک تقویم محتوایی برای کسب و کار شما تنظیم می کنم تا همه فعالیت ها را بر اساس آن مدیریت کنم و فرآیند گردش کار را در آن به خوبی پیگیری کنم.
  4. مدیریت پروژه: من پروژه شما را از نظر مهارت ها، تکنیک ها و دانش های مختلف مدیریت می کنم و کمپین های بازاریابی مورد نیاز شما را به موقع راه اندازی می کنم.
  5. قصه گویی: هر برندی باید قصه ای برای مخاطبان خود داشته باشد تا به کمک آن بتواند با مخاطب خود ارتباط عاطفی برقرار کند و اعتماد آن ها را به سوی خود جلب کند. من در این زمینه نیز به شما کمک می کنم به این صورت که با توجه به هویت اصلی برند شما و چرایی شرکت و با استفاده از سبک ها و قالب های محتوایی مختلف، قصه مخصوص برندتان را روایت خواهم کرد.
  6. سئو یا SEO: من با جدیدترین اطلاعاتی که در زمینه سئو دارم محتوای شما را برای موتورهای جستجو بهینه سازی می کنم تا بتوانید رتبه بهتری کسب کنید و بازدید از وبسایت تان را افزایش دهید. البته برای مشاهده نتایج سئو، باید صبور باشید.
  7. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا PPC: من اطلاعات زیادی درباره تبلیغات به ازای کلیک دارم و همیشه آن را به روز نگه می دارم. در این قسمت باید هزینه های پروژه شما را به خوبی مدیریت کنم.
  8. تجزیه و تحلیل و ارزیابی: من داده ها را به خوبی تجزیه و تحلیل می کنم تا محتواهایی که باعث افزایش رتبه شما، افزایش نرخ ترافیک سایت شما و … می شوند را مشخص کنم. با این بررسی ها می توانم رفتار، نیاز و سلیقه مخاطبان هدف تان را نیز بررسی کنم.
  9. ارائه سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ: من با اطلاعاتی که در زمینه کسب و کار شما به دست می آورم بهترین و سودآورترین راه های بازاریابی را برای شما انتخاب می کنم. از همین رو متناسب با نیاز شما به بازاریابی از طریق ویدئو، از طریق ایمیل، شبکه های اجتماعی، پیامک و … برای کسب و کارتان می پردازم.
مشاوره مدیر عامل خوب در کرج
نحوه همکاری مشاور مدیر عامل در کرج

هزینه جلسات مشاوره بازاریابی دیجیتال چقدر است؟

معمولا هزینه دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ در سراسر دنیا زیاد است. هزینه این مشاوره به دو صورت دریافت می شود یکی بر اساس تعداد ساعاتی که مشاوره داده می شود و دیگری به صورت ثابت و بر اساس پروژه شما، هزینه مشاوره مشخص می شود. عوامل دیگری مانند تجربه مشاور، تقاضا، بازار جغرافیایی و … بر میزان این هزینه تاثیرگذار می باشد.

اکنون دیگر می دانید که داشتن یک مشاور دیجیتال مارکتینگ تا چه اندازه بر موفقیت کاری شما تاثیرگذار است. اگر تصمیمی در این زمینه گرفتید، من به عنوان یک مشاور دیجیتال مارکتینگ در خدمت شما هستم و به سوالات شما پاسخ می دهم.

مشاور دیجیتال مارکتینگ

اگر در زمینه بازاریابی دیجیتال فعالیت دارید حتما اسم مشاور دیجیتال مارکتینگ یا Digital Marketing Consultant به گوشتان خورده است. قطعا برای شما سوال می شود چنین فردی چه نوع مشورت هایی می دهد و چه وظایفی بر عهده دارد. اگر می خواهید با کاری که این فرد انجام می دهد بیشتر آشنا شوید در این مقاله با ما همراه شوید زیرا قرار است با این شغل بیشتر آشنا شویم.

Digital Marketing Consultant کیست؟

Digital Marketing Consultant یا مشاور دیجیتال مارکتینگ به فردی می گویند که در زمینه بازاریابی آنلاین مشورت و راهنمایی های لازم را ارائه می دهد تا صاحبان کسب و کار بتوانند استراتژی های مهم تبلیغاتی در فضای آنلاین را پیاده سازی کرده و به موفقیت برسند. این فرد تلاش می کند مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی استارت آپ ها تا شرکت های بزرگ را به نحوی، درگیر نماید تا صاحبان مشاغل بتوانند به اهداف مورد نظرشان دست پیدا کنند.

به چند دلیل از استخدام مشاور بازاریابی آنلاین منصرف نشوید.

شاید فکر کنید که یک مسئول بازاریابی می تواند نقش مشاور دیجیتال مارکتینگ را ایفا کند در صورتی که اینگونه نیست. شما به دلایل زیر نیاز به استخدام یک مشاور بازاریابی آنلاین دارید:

  • یکی از دلایل اصلی برای کمک گرفتن از مشاور بازاریابی دیجیتال، دریافت دیدگاه بیرونی است. این افراد می توانند مسائل را با وضوح و عینیت بیشتری ببینند.
  • با داشتن یک مشاور بازاریابی آنلاین می توانید با متخصصین در هر زمینه ای که به بازاریابی مربوط می شود مانند SEO، UX، شبکه های اجتماعی و … کار کنید در این صورت است که می توانید در انرژی و هزینه هایتان صرفه جویی نمایید.
  • در حیطه فعالیت شما، زمان پول و سرمایه به حساب می آید. مشاور بازاریابی اینترنتی می تواند به سرعت مشکلات را بیابد و آن ها را برطرف نماید این یعنی صرفه جویی در زمان.
  • مشاور دیجیتال مارکتینگ، هزینه ها را در قسمت هایی مدیریت می کند که ارزش دارد یعنی از به دست آوردن سود در این قسمت ها، مطمئن خواهید بود. می توانید با شاخص های عملکرد خود، سود آوری آن ها را بررسی نمایید.

بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی چه تفاوتی دارند؟

در بازاریابی سنتی از ابزار هایی مانند آگهی ها، روزنامه ها، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، بیلبوردها، تبلیغات چاپی و … استفاده می شود. در این روش مخاطبان خاصی مورد هدف قرار نمی گیرد و هزینه این نوع تبلیغات زیاد است به همین دلیل در بعضی اوقات مقدار زیادی از هزینه هایی که انجام شده است به هدر می رود. در این نوع بازاریابی نمی توانید به خوبی نتایج به دست آمده را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید و از آن جایی که جامعه هدف مشخص نیست برند سازی با موفقیت اتفاق نمی افتد.

در بازار یابی دیجیتال تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در موتورهای جستجو، تبلیغات کلیکی، سئو و… استفاده می شود. در این نوع بازاریابی شما می توانید تبلیغات خود را متناسب با جامعه هدف خود، تنظیم نمایید و هزینه های تبلیغات تان را تا حد قابل توجهی کاهش دهید و مهم تر اون شما می توانید نتایج به دست آمده در این روش بازاریابی را با ابزار های تحلیلی، مورد بررسی قرار دهید.

کدام یک از بازاریابی ها برای ما مناسب است؟

برای آن که بتوانید بهترین نوع بازاریابی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید ابتدا باید به اهداف خود بار دیگر نگاه کنید، مثلا اگر می خواهید برای قشر خاصی از افراد تبلیغات انجام دهید و سپس، رفتار های آنان را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید نقص های کار خود را برطرف نمایید و در مقابل، بتوانید هزینه هایتان را کاهش دهید، بازاریابی دیجیتال برای شما مناسب است. در غیر این صورت با همان روش قدیمی و سنتی نیز کارتان راه می افتد. البته نباید نادیده گرفت که بازاریابی سنتی برای برخی از کسب و کار ها مفید است به همین دلیل است که هنوز هم از این روش بازاریابی استفاده می شود در غیر این صورت در چند سال اخیر، به طور کلی فراموش می شد.

۸ کاری که مشاور بازاریابی دیجیتال انجام می دهد.

  1. استراتژی بازاریابی: با کمک استراتژی بازاریابی یک نقشه راه برای تمام کمپین هایی که راه اندازی می کنید، خواهید داشت. بر اساس آن می توانید منابع موجود، جدول زمانی برای تجزیه و تحلیل و نتایج، کانال های بازاریابی، بخش های مخاطب مورد هدف و ترکیب کانال ها و روش های دسترسی به آن ها را بدانید.
  2. برند سازی: برند چیزی فراتر از لوگوی کسب و کار شما است. مشاور بازاریابی اینترنتی تلاش می کند هویت و شخصیتی منحصر بفرد برای کسب و کارتان ایجاد کند تا مشتریان، شما را با آن شناسایی کند.
  3. برنامه ریزی محتوا: مشاور دیجیتال مارکتینگ، یک تقویم محتوایی برای کار شما تنظیم می کند تا تمامی فعالیت ها را بر اساس آن هدایت و رهبری نماید و فرآیند گردش کار، در آن به خوبی پیگیری می شود.
  4. مدیریت پروژه: مشاور بازاریابی اینترنتی باید پروژه شما را از لحاظ مهارت ها، تکنیک ها و دانش های مختلف مدیریت نماید و کمپین های بازاریابی را به موقع راه اندازی کند.
  5. قصه گویی: هر برندی باید قصه ای برای مخاطبان خود داشته باشد تا به وسیله آن بتواند با مصرف کننده ارتباط عاطفی برقرار نماید و اعتماد آن ها را جلب نماید. مشاور بازاریابی دیجیتال در به دست آوردن روایت برند یا قصه گویی، به شما کمک خواهد کرد. به این صورت که با توجه به هویت اصلی برند شما، استفاده از سبک ها و قالب های محتوایی مختلف، چرایی شرکت و … می تواند روایت برند شما را تعریف نماید.
  6. سئو یا SEO: یک مشاور بازاریابی آنلاین دارای جدیدترین اطلاعات درباره سئو می باشد. با بهینه سازی محتوای شما، رتبه بهتری کسب خواهید کرد در نتیجه نرخ ترافیک و بازدید از سایت شما بالا می رود البته برای مشاهده نتایج این شیوه، باید صبر داشته باشید.
  7. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا PPC: اطلاعات مشاور دیجیتال مارکتینگ در زمینه تبلیغات پرداخت به ازای کلیک باید زیاد و به روز باشد. مدیریت هزینه های پروژه در این قسمت برعهده مشاور بازاریابی دیجیتال است.
  8. تجزیه و تحلیل و ارزیابی: مشاور دیجیتال مارکتینگ، داده ها را تجزیه و تحلیل می کند تا محتواهایی که باعث می شود نرخ ترافیک سایت شما، حساب های شبکه های اجتماعی و … زیاد شود، مشخص شوند. البته با این بررسی، می توانند به اطلاعات خوبی درباره نیازها و سلایق مخاطبان هدف دست پیدا کنند.

هزینه جلسات مشاوره بازاریابی آنلاین چقدر است؟

هزینه دریافت مشاوه بازاریابی اینترنتی در سراسر دنیا، زیاد است. این افراد به دو صورت هزینه کارشان را دریافت می کنند یکی بر اساس ساعات مشاوره ای که به شما می دهند و دیگری به صورت ثابت و بر اساس پروژه شما، حقوق خود را دریافت می کنند. هزینه مشاوره بر اساس تجربه مشاور، بازار جغرافیایی، تقاضا و … محاسبه می شود.

برای مشاوره با تیم من همین حالا تماس بگیرید

اگر برای تغییر روش های قدیمی و آپدیت کردن کسب و کارتون آماده اید، همین حالا با ما تماس بگیرید.
تماس با من

مشاوره

ثبت اطلاعات جهت مشاوره

ثبت اطلاعات

"*" indicates required fields