مشاوره بازاریابی مدرن

مشاور بازاریابی مدرن

در دنیای کسب و کار مدرن، با اصطلاحات جدیدی رو به رو خواهید شد که یکی از آن ها، مشاور بازاریابی مدرن است. اگر می خواهید بدانید اصلاً بازاریابی مدرن چیست، چه اصولی دارد، چه تفاوتی با بازاریابی سنتی دارد و مشاور این نوع بازاریابی چه کسی است، ما را در این مقاله همراهی کنید تا به پاسخ سوال های خود دست پیدا کنید. در ادامه به نکات مهمی در این زمینه خواهیم پرداخت.

مشاوره مدیر عامل

Modern Marketing چیست؟

Modern Marketing یا همان بازاریابی مدرن، یکی از انواع بازاریابی است که در آن از انواع ابزارآلات مختلف تکنولوژی مانند اینترنت، شبکه های اجتماعی، ایمیل و … استفاده می شود تا به کمک آن ها بتوان محصولات و خدمات را به مشتریان معرفی کرد.

دیجیتال بسیار ارتباط نزدیکی دارد و شاید بتوان گفت که دیجیتال مارکتینگ زیر مجموعه بازاریابی مدرن به حساب می آید.

در این نوع بازاریابی سعی می شود با کمترین هزینه بتوان سریع تر به نتیجه و هدف مورد نظر، دست پیدا کرد.

مهارت های کلیدی مشاور مدیر عامل
لزوم استفاده از مشاور مدیرعامل در کسب و کار

۴ دلیل استفاده از بازاریابی جدید (مدرن)

دلایل زیادی وجود دارد که صاحبان مشاغل را ترغیب می کند از بازاریابی جدید (مدرن) استفاده کنند. در ادامه ما ۴ مورد از مهم ترین دلایل استفاده از این نوع مارکتینگ می پردازیم.

  1. کاهش هزینه های بازاریابی: در سال های قبل، صاحبان کسب و کار، برای تبلیغ محصولات و خدماتشان، مجبور می شدند هزینه های سنگینی را بپردازند. چاپ بیلبورد تبلیغاتی، بنر، تبلیغات تلویزیونی، چاپ آگهی در روزنامه و … از جمله تبلیغات و بازاریابی سنتی به حساب می آید که هزینه های زیادی را بر گردن صاحبان مشاغل، قرار می دهد. امروزه با استفاده از بازاریابی جدید این هزینه های تا حد چشمگیری کاهش یافته است.
  2. قابلیت زیاد برای شخصی سازی: با استفاده از روش های بازاریابی مدرن، می توانید تبلیغات خود را فقط به مخاطبان هدفتان برسانید به عنوان مثال اگر کار شما مربوط می شود به دانش آموزان یا دانشجویان یا زنان خانه دار و … می توانید با ارسال پیامک به آن ها، فقط محصول و خدماتتان را برای آن ها معرفی نمایید.
  3. بررسی و تحلیل عملکرد هر کدام از بخش ها: در بازاریابی سنتی راهی برای بررسی عملکرد هر کدام از روش های تبلیغاتی وجود ندارد به عنوان مثال نمی توان عملکرد تبلیغاتی که با روش چاپ بیلبورد انجام شده است را با عملکرد تبلیغات تلویزیونی مقایسه کرد، زیرا راهی برای محاسبه میزان جذب مخاطب هر کدام از روش های تبلیغاتی این چنینی، وجود ندارد اما در بازاریابی جدید شما می توانید هر کدام از روش های تبلیغاتی را به صورت جداگانه بررسی کنید، نرخ جذب مشتری آن ها را بسنجید و از این طریق، راهی که پر بازده نیست را حذف کنید.
  4. تعامل و ارتباط با مخاطب: یکی از مهم ترین مشخصه های بازاریابی جدید این است که تعاملی است و ارتباطی دو طرفه با مخاطب برقرار می کند. در بازاریابی سنتی شما فقط تبلیغاتی را انجام می دهید و تعاملی با مخاطبان ندارید اما در بازاریابی آنلاین شما می توانید بازخورد هایی از مخاطبان دریافت کنید و با آن ها در تعامل باشید.

برند هایی که افتخار همکاری با آنها را داشتم

اصول بازاریابی آنلاین که شما از آن ها بی خبرید.

برای آن که از هر روشی بهترین نتیجه را دریافت کنید باید طبق اصول همان روش، اقدام کنید. در بازاریابی آنلاین نیز شما باید طبق اصولی که دارد رفتار کنید تا بتوانید نتایجی که انتظار دارید، به دست آورید.

اولین اصل در بازاریابی جدید، محاسبه سود است. توجه داشته باشید میزان فروش تعیین کننده میزان سود شما نیست. شما باید هزینه های جانبی را از آن خارج کنید و سود کار را به صورت خالص، محاسبه نمایید. این امکان وجود دارد که شرکتی فروش بسیار بالایی داشته باشد اما سود زیادی نداشته باشد و حتی سرمایه خود را به دلیل پیروی از استراتژی های اشتباه در بازاریابی از دست بدهد.

اصل بعدی در بازاریابی آنلاین، ارزیابی شاخص های کلیدی است. مدیر یک کسب و کار باید به صورت مرتب، شاخص های مورد نظر را با نتایجی که به دست آورده است، مقایسه و بررسی نماید تا بتواند بهترین نتیجه را کسب کند.

اصل آخر در این نوع بازاریابی، حفظ مشتری است. یعنی در این روش بازاریابی، بعد از آن که محصول را به فروش رساندید تازه کار شما آغاز می شود. باید بتوانید برای فروش های بعدی، مشتری را حفظ کنید و با او در تعامل باشید. در بازاریابی سنتی، آخرین مرحله از بازاریابی، فروش است و دیگر ارتباطی بین صاحب کسب و کار و مشتری وجود نخواهد داشت.

5 دلیل برای  داشتن یک مشاور مدیر عامل
مسئولیت های مشاور مدیر عامل

بازاریابی جدید و بازاریابی سنتی چه تفاوت هایی دارند؟

در بازاریابی هدف یک چیز است و آن هم فروش است، اما روش ها فرق می کند. در این تقسیم بندی روش های بازاریابی به دو روش جدید و سنتی تقسیم می شود. در ادامه به ویژگی های بازاریابی مدرن می پردازیم و از این طریق، تفاوت آن با روش سنتی مشخص خواهد شد.

  • در بازاریابی مدرن فرآیند معرفی محصول و خدمات و فروش آن ها ساده تر است.
  • در بازاریابی مدرن اطلاعات با سرعت بیشتری به اشتراک گذاشته می شوند.
  • در بازاریابی جدید امکان فعالیت شبانه روزی وجود دارد.
  • نیاز مشتری به خوبی بررسی می شود.
  • در بازاریابی مدرن شما می توانید خیلی دقیق تر مخاطبانتون رو هدف گیری کنید.
  • با مشتری می توان حتی بعد از فروش نیز تعامل داشت.
  • این روش بازاریابی از لحاظ اقتصادی، مقرون بصرفه تر است.
  • به کمک آن می توان عملکرد و شاخص ها را بررسی کرد.

مواردی که نام بردیم از مزایای بازاریابی به روش آنلاین و جدید است و این ها اتفاقاتی است که در بازاریابی به روش قدیمی رخ نمی دهد.

نظرات مشتریان من

در طی چندین سال همکاری که با آقای مرادی داشتم به جرات میتونم بگم اتفاقات خیلی خوبی در مسیر کاریم رقم خورده که باعث رشد چشمگیر مجموعه ام در این مدت زمان شده. همیشه موفق و سلامت باشید.
مشتری شماره یک
مدیریت: آقای عظیمی
کارخانه وان و جکوزی لادُر
آشنایی و همکاری با آقای مرادی نقش بسزایی در موفقیت کسب و کارم ایفا کرد. ایشون همیشه بادقت و توجه به تمام جنبه ها و جزئیات، در گرفتن تصمیم درست و به موقع و برداشتن بهترین قدم همراه من بوده اند.
مشتری شماره یک
مدیریت: آقای امیدی پور
تولیدکننده درب و پنجره ری نو
بنده افتخار همکاری با آقای مرادی در بخش های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی مدرن رو داشتم و واقعا از این تصمیم خودم راضی هستم چون تأثیرش در کسب و کارم کاملا ملموس و آشکار بود. با تشکر
مشتری شماره یک
مدیریت: آقای جهانگیری
گروه تولیدی آماد سیستم

Modern Marketing Consultant چه کسی است؟

اکنون که با معنای بازاریابی مدرن آشنا شدید، باید با فردی به نام مشاور بازاریابی مدرن نیز آشنا شوید. Modern Marketing Consultant یا همون مشاور بازاریابی مدرن کسی است که اطلاعات کافی درباره این نوع از مارکتینگ دارد و می تواند آن را در اختیار مدیران کسب و کار قرار دهد.

این شخص از روش های مختلف بازاریابی آنلاین اطلاعاتی به روز و کارآمد دارد و می تواند با بررسی نیاز هایی که کسب و کار شما دارد، بهترین راه بازاریابی را برای شما انتخاب و پیشنهاد کند. هر صاحب کسب و کاری با استفاده از مشورت های این فرد متخصص می تواند، تجارت خود را پر سود کند و بازدهی و راندمان کارش را بالا ببرد.

مشاوره مدیر عامل خوب در کرج
نحوه همکاری مشاور مدیر عامل در کرج

ارتباط با مخاطب

با پیشرفت تکنولوژی بهتر است شما نیز گام به گام جلو بروید و از ظرفیت هایی که این ابزار ها در اختیار شما قرار می دهند نهایت استفاده را بکنید. البته شاید در روش ها و تکنیک های قدیمی نیز بتوان نکات قابل توجهی دریافت نمود که به همین دلیل نباید به طور بازاریابی سنتی را کنار گذاشت. زیرا هدف ما در این زمینه دستیابی به پیشرفت و موفقیت بیشتر است به همین دلیل باید از تمامی نکات استفاده کرد.

برای مشاوره با تیم من همین حالا تماس بگیرید

اگر برای تغییر روش های قدیمی و آپدیت کردن کسب و کارتون آماده اید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

مشاوره

ثبت اطلاعات جهت مشاوره

ثبت اطلاعات

"*" indicates required fields